ZMM8888 aynı soruyu doktoruma sordum kesede ve kese alanında kanama yoksa bu nereden geliyor diye, ben kan sulandırıcıya dün tekrar başladım. Yani kan sulandırıcıdan değilmiş çünkü kullanmıyorken de geldi. Yerleşmedir dedi doktorum ben yerleşme için çok geç olduğunu düşünsemde doktordan daha iyi bilmeyeceğimi de göz önüne aldım o kanamanın söylenilen her şeyin aksine yerleşme olduğuna inandım. 6-8 haftalarda plasental shift (devir teslim) kanamaları da olabilirmiş o da olabilir Yani dr kağan kocatepe bu şekilde anlatıyor ilk kanamam olunca doktorumla iletişime geçtikten sonra sürekli internetten araştırmıştım. Böyle bir bilgiye ulaştım.