Yaseminmercimek42 benimde öyle olmuştu doğumdan 1 ay sonra gecti cilt kuruluğundanmış cok sicak suyla duş almayin bol bol banyoya girmeyin banyodan sonra mutlaka nemlendirici sürün bunları demişti doktor cok güzel bide krem verdi ama siz yinede cildiyeye gidin he bide bıddım sabunuyla yıkanın işe yarıyo