Elifbrtnn asellmom enfeksiyon kapmış olabilir yüksek ihtimalle de öyle gibi çünkü aynısı bende var antibiyotik tedavisi görüyorum şuan. Doktorunuza muhakkak gidin.
asellmom ggkca yok canım kızarıklık yok çok hafif şiş duruyor orası yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor
Gmz1991 Kurabiye93 bende de şişlik ve sertlik oldu dikiş yerinin üstü. Sizin geçti mi acaba 25 gün oldu doğum yapalı