asellmom Kızlar dikiş yerimin yarısından azı şiş kabarık duruyor çok üzüldüm görünce 🥺 Orası hep öyle mi kalıcak kantaron yağı sürsem fayda edermi? Lütfen fikir verin 🙏
Nazlimom asellmom benimde öyleydi dikiş kontrlüne gittim doktor pansuman yapti son kez kendin yapma artk dedi şişlik gitmehd basladi 11. Gündeyim izde kalmaz dedi
Fatma29 asellmom benim 2 sene olacak şiş ve mor doktorum birşey olmuş dedi adını hatırlamıyorum krem kullanmadın mi dedi bende yok hocam dedim. Ikıncı sezeryani olacağım dikisini alacağım dedi
Deletedmom727271 asellmom geçer evet genelde herkes de oluyor ameliyattan kaynaklı. bende de oldu. ama çok uzun süre geçmezse doktoruna görün tabi 😊
Fatma0090 Fatma0090 bnde sezeryan oldum ama şişlik cok şükür olmadı tentrıyot surdum surekli ona bu baktır canm
NBA asellmom benim de hala şişlik var doktor normal demişti canım kontrolleri ihmal etme ben hiç baticon sürmedim kendi haline bıraktım şuan daha iyi ama göbeğim hep uyuşuk
asellmom NBA baticon u düzenli kullanıyorum canım bakalım pazartesi var kontrol üm benim karnımda öyle çok uyuşukluk yok artık hatta hiç yok diyebilirim yara yerinde var sadece biraz uyuşma
ggkca asellmom kızarıklık da varmı bende hafif şişlik birazda kızarıklık vardı, enfeksiyon kapmışım meğer o yüzdenmiş. Dikkat et bi doktora görünmek de fayda var
asellmom ggkca yok canım kızarıklık yok çok hafif şiş duruyor orası yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor