Ormanmeyveli utanma canım bi iki zorlansan da alışırsın her hafta jiletle uğraşmaktan kat kat iyidir 10 dakika sürüyor en fazla ve şöyle düşün gittiğin kuafördeki kişi günde kaç kişiyle ilgileniyor senin vücudun umrunda bile olmuyor onun o şekilde düşün belki utanman hafifler bi nebze de olsa