21+4 gunluguz kızlar jilet kullanıyordum bugün kendi agdami kendim yaptım kendisi yapanlar var mı sorun yasarmiyim ilk hamileligim karnımın üstüne eğilmedim 8 senedir aldığım için rahat bir şekilde ayna karşısında aldım tabi azcik zorlandım ama oda olur okdar diye dusunuyrm bebekle ilgili sorun yaşamam heralde