Kuzenimden iki defa yumurta toplandı tüp bebek tedavisi için. Birinde 19 diğerinde 25 yumurta. Hepsi sağlıksız. İstanbul’da bi doktora yönlendirdiler kısırlık için. Hiç böyle olup hamile kalan var mı? Bildiğiniz, duyduğunuz? Çok üzgünüz biz de. Kendi henüz 25 yaşında. 😢