Hulyaakts Ceyo93 ben kendimden yasadigim olaydan dolayi soyluyorum sakin gitme bi 10 gun gecsin oyle kadin doguma git simdi gidersen kafani cok karistirirlar insallh hayirli haberlerini bekliyorum canim
Ceyo93 Hulyaakts gttim bugun adetimden, 13 gün geçmiş oldu kese var ama küçük adetime göre geç döllenme olmuş bayram dönüşü kalp atışına gideceğim inşallah
Hulyaakts User1244 Allahim rağzı olsun bacim hastaneden yeni geldim ikiz değilmiş tekmis ve ben buna cok sevindim🤭 rabbim evlat hasretiyle yananlanlarada nasip etsin🤲🏻
User1244 Hulyaakts Aminn canimmm cok sevindim bana dua edermisinn 7 senedir olmiyorr Bende tup bebek denicemm
Cerennnn5858 Maysaamoms5 canım ben 3 gün once kan verdim 1.20 cıktı. Evde test yapıyorum. Silik ikinci çizgi cıkıyo. Bugün bi erken bi kaset test yaptım. Kaset negatif erkende silik çizgi cıktı. 26 sı adet günüm. 14. Gün yumurtladım geç döllenmede olamaz 🤦🏼♀️
Hulyaakts User1244 ederim etmez olurmuyum kiz kardesiminde olmuyodu 4 yildir oda tup bebek yaptirdi suan 4 aylik oldu ilk denemede tuttu darisi sana bu arada hangi sehirdesin ve nerede yaptiracan
Hulyaakts User1244 hangi sehirdesin kiz kardesim kayseri de sistem hastanesinde yaptirdi ilk denemede oldu sukur hep dualardasiniź bacim🤲🏻
User1244 Hulyaakts sakaryadayimm qma İzmit konak hastanesinde yaptiricamm kısmet olursa canimm erkan beye
Hulyaakts User1244 hayirlisi bacim rabbim hayirlisini nasip etsin tum isteyenlere rabbim versin kimsenin kucagini bos birakmasin🤲🏻
Adeka [silindi] merhaba benimde bugün reglime 3 gün var kan verdim 2.25 çıktı doktor gebelik yok dedi sizce yükselir mi ki