Benim de adetim 8 gün geçti test verdim sağlık ocağında dün çıktı 400 beta hcg önceki hamileliklerimde daha yüksekti bu değer doktor 4 hafta civarı dedi bnde yanlışlık var adete göre 5hafta 3 gün olması lazım dedim doktorda evet biraz düşük ihmal etme keseyi kontrol ettir kadın doğuma randevu alıp dedi dış gebelik olma ihtimali var dedi 🥺