15 haftalığım ve toplam 8 kg aldım. ☹️ Gaz ve troidim var, diyet ve spor geçmişim var. 3 ayda 16 kg vermiş biriyim. 9 ay’ı toplam 10 kg ile kapatmayı çok isterdim. Anlaşılan daha fazla alacağım 😣 Ne kadar dikkat etsemde olmuyor doymuyorum. Yasaklı gıdalar yemiyorum ama tek düşkünlüğüm turşu. Ekmeğin arasına koyup koyup yiyorum. Ne yapıcam bilmiyorum ☹️