Cannibal arkadasim eski genelgeyi görmüş. Meger bu iptal olan genelge diye ona kurumu tarafindan yollanmis. Tarihine dikkat etmemis maalesef. Beni heveslendirdi ben de sizleri heveslendirmis gibi oldim kusura bakmayin. Sanırım başlayacağız. Hayırlısı diyelim. Zaten izinden hic yararlanamayacklar icin de sknti olacak gibiydi. Bir kismimiz izinde bir kismimiz devam ederse yani