31 haftalık gebeyim 1 haftam kaldı zaten kendimi düşünmüyorum ama ben bu hakkı kullandıysam herkes kullanmalı covit tam anlamıyla bitmiş değil ilaç kullanamıyoruz bişey yapamıyoruz çok zor geçiyor o yüzden sabahtan beri tweet atıyorum herkes destek olsun lütfen …