Simayimmmmm hayırlısı olsun canım, geçen ay yaptığımda yine görmüştüm eşim hayir birsey yok dedi gerçektende yoktu😄 şimdi o da evet bende görüyorum diyor böyle yana dogru falan yatirinca gözükür gibi oluyo diğeri gerçekten de bembeyazdi dert etmiyorum neyseki bir çocuğum var herşeye şükür ♥️