Annelerrr şimdi haber geldi bir tanidiktan. Pandemi hamile izini kalkmış dün genelge gelmiş bugün de resmini gazetede yayınlanmış 🥴
Kamu da çalışıp izinde olan varmı ? Varsa kalktığına dair bilgi geldimi ? Geri iş başı yapacakmiyiz ? Kafamda deli sorular 🙄🙄🥴