zeynepp1 Sırf şu reklamlardan dolayı girmek istemiyorum uygulamaya ya çok severdim hergün kaç defa girerim bilinmez okadar severdim 🤦🏼♀️ Ama artık reklamları bıktırdı lütfen eskiye dönün ve reklamları azaltın
yagmurrrra zeynepp1 evet gerçekten bıktık bu ne böyle uygulamayı bırakıcam şu saçma aptal reklamlar yüzünden
Cicilibicili zeynepp1 İos güncelleme sonrası reklamların entegre süreci 2-3 gün sürmektedir annemiz. Bunu hep yaşıyoruz ve düzeliyor. Birazcık sabrınızı rica edeceğiz. Mutlu forumlar 🥰
tazebiranne_hg04 zeynepp1 kesinlikte çok sıktı artık silip başka uygulamaya geçmeyi düşünüyorum bu yüzden yemek reklamları bitti şimdi gereksiz sürekli reklamlar çıktı
NaimeYilmaz zeynepp1 yagmurrrra Merhaba annemiz, reklamla alakalı sorun nedir tam olarak? Forum’a ilk girdiğinizde reklam görüntülüyorsunuz video şeklinde. Onu kapatınca 10 dakika boyunca cıkmaması gerekiyor.
zeynepp1 Cicilibicili umarım en kısa zamanda düzelir aksi taktirde bu uygulamayı bırakmak hiç istemem
zeynepp1 NaimeYilmaz her girdigimizde çıkıyor reklam bir posta giriyorum yorum yapıyorum çıkıyorum tekrar girdigim an tekrardan çıkıyor artk sıkıldık bir defa girip akşama kadar kalmıyoruz ki ara ara giriyoruz post açıyoruz yorumlara cevap veriyoruz okuyoruz ama her girdigimizde böyle karşımıza çıkıp onu bekleyeceksek oo işimiz zor youtube bile bukadae reklam yapmıyor
EsraBaykara NaimeYilmaz ilk açınca bir çıkıyor 10-12 sn, dolaşımdayken bidaha çıkıyor yine aynı sürede. 30 dk içinde uygulamadaysam ve foruma yorum yapacakken yine çıkıyor bende bezdim. Hep de oyun reklamları saçma sapan. X e tıklayınca da kapanmıyor hemen
hujhemayl NaimeYilmaz bazen iki dakika içerisinde geliyo ve kolayca kapatamıyorumda mesela forumda uzun bir yazı yazıyodum reklam geldi yazdıklarım silindi dedim neyse tekrar yazdım bitirken yine reklam geldi silindi gerçekten çok sinir bozucu 🤦🏻♀️
zeynepp1 tazebiranne_hg04 kesnlkle katılıyorum 3 yıldan fazladır ben hu platformdayım şimdiye kadar böyle bir sorun yoktu ama artık gerçekden baydı
Birgul zeynepp1 Reklamlar 10-15 dk arayla çıkıyorsa normal bir görüntüleme sağlıyorsunuz. 1-2 dk arayla çıkıyorsa hata vardır. ‘23:25 reklam’ 23:26 reklam’ şeklinde saati görebileceğimiz ekran görüntülerini biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz.
tazebiranne_hg04 zeynepp1 Güzel uygulamayı mahvetmişler cidden. Düzeltilmezse silmeyi düşünüyorum. Sürekli reklam izlemek zorunda mıyım. Çok sinir bozucu
Mervess_ss Ay gerçekten reklamlar beni de deli ediyor.Bune bı dur demeliler artık bu kadar da olmaz ki
zeynepp1 Mervess_ss tek bu konuda ben muzdarip değilmişim😂 herkes dolmuş durumda böyle giderse bende uygulamayı silecegim
gebe_ebe zeynepp1 ben de geçenlerde post açmıştım aynı cevabı verdiler. Sonra da açtığım postu bulamadım 😀
zeynepp1 4141 yanlız değilmişim bu iyi oldu belki bu posttan sonra bir düşünürler bu kadar insan rahatsızken hala devam edeceklermi bilemedim