AlyaUrasmoms haticerabia45 Göktuğ ve Gökalp isimlerini hep çok beğenmiştim; ben de oğluma bu iki isim arasında çok gelip gitmiştim ama farklı bir isimde karar kıldık 🤭😂
haticerabia45 AlyaUrasmoms sanırım bizde bu isimler arasında git gel yaparken olmayacak bir isimde karar kilicaz diye korkuyorum 🙈😂😂
Eelliiffnnuurr haticerabia45 aybars olacak bizim bebişimizin ismi de inşallah. Toprak, bamsı, asaf, eren, musab isimlerini de düşünmüştük aynı şekilde göktuğ ismi de çok güzel onu da düşünüyorduk bi ara
haticerabia45 Eelliiffnnuurr Aybars ismi güzelmiş canım ender konan isimlerden adıyla yaşasın inşallah 💙😍
haticerabia45 Erayhilal Göktuğ’un albenisi daha fazla gibi geliyor bana da daha bi modern güzel sanki
miyopmom haticerabia45 bence bi isimde insan emin olunca cevrede koymuslar koymamislar insan takmiyor 🥰
2prensin_tekprensesiyim haticerabia45 Barlas yekta 💙 olacak benim oğluşumun adı da Allahn da izniyle 🤲 ama Göktuğ ismi de çok güzel
2prensin_tekprensesiyim haticerabia45 Evett canm bzde uzun uğraşlar araştırmalar sonucu karar verdik ☺️
Cansu0834 haticerabia45 Göktuğ kesinlikle oğlum olursa bende Göktuğ koyucam ama henüz belli değil cinsiyeti
haticerabia45 Cansu0834 bizde Göktuğ isminde karar kıldık yanında babasının adı olması şartı ile 😝😂 Göktuğ Kadir olacak nasipse
haticerabia45 miyopmom bende takmam aslında ama aklım şimdi Göktuğ ismine yattı ya birde ablam babamın ilk eşinden hani kıskandı koydu gibisinden düşünce meydana gelir diye korkuyorum 🥺