Rukiye05 canım onu demiyorum. Açlık şekeri şekerin düşük olması mı oluyor , açken yüksek olması mı oluyor onu anlamadım ben aslında. Mesela benim açlık şekerim 63 oldu mu gözüm kararıyor elim ayağım boşalıp titremeye başlıyorum ve hemen birşeyler yemem gerekiyor şekerli. Onu soruyorum yani. Ama bende tokluk şekeri , yani yemekten sonra 160 a 175 e fırladığı için az ve sağlıklı beslenmem gerekiyor. Yani anlatabildim mi bilmiyorum 🙍🏻♀️🙍🏻♀️🤦🏻♀️