Bydzz benim nst’de sancı çıkıyor 10 dakikada 2 tane sancı çıktı bugün o yüzden doktor dedi “Yakın bir zamanda tekrar görüşecez gibi duruyor” dedi. Onun dışında benim de arada gelip giden adet sancısı gibi belime karnıma ağrı giriyor. Bir de çok sütüm gelmeye başladı başka belirti yok işte bekliyoruz biz de.