Atlgn Dünkü genelgeyle hamilelere 24-32haftası verilen izinler kaldırıldı. Keşke bayramı bekleselerdi
Drkmls Atlgn üzülüyosunuz sizide anlıyorum ama ne zamana kadar böyle gidicektiki zaten devlete bi işin düştümmü asla halledemiyosun bide bu covid bilmem ne diye çalışan azaldı iyice çıkmaza girdi insanlar herkes evden çalışır oldu bi yere gidiyosun yüzüne bakmıyolar hastaneler desen öyle heryer mahvoldu artık düzeltilmeli
Esoss88 Genelge yayınlandı mı ya o kadar takip ettim göremedim ben :( bayramdan sonra kabine toplanacak diye haber çıktı kalkacağı belliydi de bu kadar erken beklemiyordum
Bgulce Esoss88 Benim de bayramdan sonra başlayacaktı başka şehire çalışmaya gidiyorum hafta içi orda yalnız kalıyorum zor oluyor. Şimdiden dört gözle izni bekliyordum, kötü oldu baya ama bir yandan da tahmin ediyorduk ne diyelim artık hayırlısı.
gozdeyagci Ben de bulamadım neyse artık olsun. Nasıl olsa zaten bir durum olsa doktor rapor yazıyor, o yüzden boşverin. Hem buradan aslında gebelikteki izninizi doğumdan sonra kullanma forsatı da çıkıyor.
Atlgn gozdeyagci zaten 32de çalışabilir raporu alan çok oldu. 24-32de idari izinli olup 32-37 çalışıp gene aktardılar canım. Pek farketmiyor o açıdan
yuzonikidere Esoss88 burada izinlerin kalktığı özellikle belirtilmiyor yakında detaylı bilgiler gelir
533460 AA buldum https://www.resmigazete.gov.tr/ genelge başlığı altinda 2021/13 sayılı genelge kaldırılmıştır diyor