mxs34 hastanede kat kat sarmadılar benim bebeğimi. Doğduğu an çıplak bi şekilde kucağıma aldım, doğumhaneden çıkarken de sadece bir havluya sarıp bana verdiler. 3 saat kadar çıplak bi şekilde ten tene temas yaptık. Sizin de baya oldı heralde doğum yapalı bilgiler biraz eskimiş🥰 şimdi birçok hastanede böyle yapılıyor.