Aryaaras yine doktorunuza sorun tabi ama öyle bebekler üşür vs diye bişey yok. Bizimki aralıkta doğdu ocakta radyatörleri kapattık. Uyuduğu odanın sıcaklığı 22’yi geçirmedik. bebekler ilk doğduklarında terleyemiyorlar bu nedenle sıcak ortamda ya da çok kat giydirildiğinde ateşleri çıkıyor. yüksel sıcaklık solunum sıkıntısı yaratıyor, sümük oluşuyor. Yaz için de klimalı ortam öneriliyor 24 derece olacak şekilde. Ben de yaz için doktorumuzla henüz görüşmedim ama etrafımdaki görüşler hep böyle.
Klimalı ortamlar için uzun kollu birkaç tulum alın, gündüz dışarda ya da evde sıcakta duracağı zamanlar için kısa alın bence. Yazın aşırı sıcak oluyor bebekler dayanamaz.
Benim kızım 6 aylık olacak, havuz alıp onun içinde tutmayı düşünüyorum mesela🙊😂