Obirgebe mide ilacı kullanıyorsan hafif hafif azalt bence çok ilaçta mide bulantısı yapıyor. Mesela kendimden örnek veriyim prilam kullanıyodum gece iki tane içip yatiyordum. Ertesi gün Öğlene kadar 3 halim daha vardı gün içinde de sandoz gibi midem allak bullak olmuştu. Bende mide ilacını önce 1 e düşürdüm sonra bir gün aldım bir gün almadım sonra 2 gün almadım 1 gün aldım derken bıraktım. Sandoz gibi olan çok acı gelidgi için bu süreçte onu içmeyi bıraktım. En keskin ve rahatsız eden oydu. Mide ilacını bırakınca ona başladım bir gün içiyorum sandozi bir gün içmiyorum. Aslında sen kendin ayarla kendine göre. Benim doktorum böyle tavsiye etmişti. Hepsini bir günde içmek zorunda değilsin. Dedi