Obirgebe Haftaya girmek üzereyiz hala bulantılarım devam ediyor :( yüksek dozlu ilaçlar kullanmak zorunda kalıyorum içim hiç rahat etmiyor. Biz gibi olan var mı ?
Dolunaybelinay Obirgebe geçmiş olsun cnm. Ben 18+1 im hiç yok bulantım kusmam cok şükür. Allah yardım etsin
Nuurrrrrr Obirgebe korkutmak istemem ama ilk hamileliğimde doğurana kadar kustum Kan kusuyordum artık son zamanlar ogurmeye bağlı açılmam olmuştu 2cm 2.gebeligim bunda daha az şükür umarım tez zamanda geçer zofer zofran kullaniyordum ben sürekli
Obirgebe Cansuadaa bu zamana kadar her hafsa serumlarla geçirdim bi aydır gitmiyorum hastaneye ama bulantım hala tam keşmiş değil malesef mecbur kullanıyorum
Cansuadaa Obirgebe anliyorum gecmis olsun gecer insallah bir an once gercekten cok zor bi durum ben cok sasiriyorum bu haftalara kadar bulantinin devam etmesine kime midem bulaniyo desem daha gecmedimi diyolar tuhaf ya
Obirgebe Nuurrrrrr onzyd buladıgım zamanalrda zofran kullanıyorum inşallah devam etmez halsiz bitkin yorgunum çok sıkıldım bu durumdan :(
Nuurrrrrr Obirgebe serum taktirabilirsen eğer vücudun biraz rahatlar canım ben biraz kendime geliyordum öyle hergun gidip yaptırıyordum zaten yoksa doktor dogurana kadar yatıracaktı
FirstAnne Obirgebe zofran kabiz yapmiyor mu ? Beni cok etkiledi 2 kere kullanmama ragmen 3-4 gun tuvalete cikamadim 🙄
Obirgebe FirstAnne böyle bişey yapabileceği hiç aklıma gelmemişti yiyemiyorum su falan içemiyorum ondandır diye düşünmüştüm 😅
Minagezer Obirgebe bende 18+1deyim bulantılarım biraz azaldı ama hiç belli olmuyor hiç olmadık bi zamanda geliyor sabahları prilam içiyorum daha çok içerdim dozu azalttım ama
Obirgebe Minagezer prilam bende inanılmaz uyku yapıyor kadamı koydugum an heryerde uyuyorum o yüzden onu içmiyorum yani bi tek uyurken bulanmıyor uyanıkken yine aynıyım 😅
bebemibeklrken Obirgebe ben ilk gebeligimde doguma kdar kustum maalesef her gebelik bir olmuyo ama şükürler olsun ikinci gebeligimde o kadar uzun sürmedi
Babysharkdutdutdut Obirgebe 18+3 hala ilaç icmedigim gün içim disima çıkıyor. İlk hamileligim de 15. Haftada azalarak tamamen kesilmişti. Bu niye bu kadar uzun sürdü anlamadım☹️
Obirgebe Babysharkdutdutdut Benmde öyle olmuştu şimdiye azalıp bitmesi lazımdı ama her yemekten sonra mahvoluyorum hala kokular çok kötü yapıyo