Kızlar 1 hafta sonra 5 aylık oluyoruz ama tam sırtımın üst kısımlarında omuzların olduğu yerin sırtta ortasında ağrı var ve sırtımı bir yerlere yaslayınca geçiyor, sırt üstü yatınca falan geçiyor normal mı acaba ayakta uzun durunca böyle sırtımda destek olmadan otururken ağrıyor yaşayan var mı benim gibi normal mi