La_le kahkaha attım ya 😂 bizde eşimle yedik valla o da çok sever çünkü. Mide bulantım fazla benimde. Her şey midemi bulandırıyor. Bi yandan öğürdüm bi yandan yedim 😂 ama uzun bi süre canım istese de yiyemem heralde. Tansiyonum çok yüksek çıkmıştı çünkü. Çok dikkat etmem lazım tuzlu falan fazla yeme dedi doktor 🥲