Kızlar gebelik şekeri olanlar şeker yüklemesi mi yaptırdınız yoksa 1 haftalık açlık tokluk şekerine göre mi tanı aldınız nelere dikkat ediyorsunuz ben hic şekerim olur demezdim ama kan vermiştim şekerim açlık da cok düşük tokluk da da cok yüksek gelmiş doktor gebelik şekerin var gibi dedi haftaya şeker yüklemesi yaptırıcam muhtemelen beni bilgilendirir mi basından geçenler acaba 🥺