tatlisbirkiz Kızlar rahim filmi çekilenler var mı aranızda. Dayanılmayacak ağrısı var mı? Gideceğim yer biz son teknoloji kullanıyoruz anesteziyle çekim yapmıyoruz dedi çünkü ağrısız bir işlem diye söyledi. Tecrübesi olanlar yazın lütfennn
Bsrnura tatlisbirkiz köpük çekim diyorlar canım büyük ihtimalle o yöntem ben eski usul çekindim anestezili ama bu yenisi Altan muayne gibi sadece hiç bir ağrı yok diyorlar
Gmzogzclsz tatlisbirkiz bende çekindim dayanılamayacak kadar ağrısı yok ben biraz kasmıştım kendimi ama korkulacak bişey yokmuş
Tazee-annee tatlisbirkiz bende anestezi almadan cektirmiştim 6-7 sene önce hiç öyle bi acısı yok doktor ilacı veriyorum adet agrısı gbi olucak merak etme diye uyardı ve sadece adet sancısı gbi hafif acı oldu ama anlıktı sadece 🥰
Aloneanqel tatlisbirkiz arkadaşım anestezisiz oldu çok acımış. Ben anestezi ile oldum hiçbir şey hissetmedim
tatlisbirkiz Bsrnura ben özellikle anestezili istiyorum dedim bizdeki yeni sistem anesteziye gerek yok dedi. Çok kararsızım çok
tatlisbirkiz Gmzogzclsz banada o şekilde dedi kendini kasmadıgın sürece hiç bi sorun olmaz diye söyledi fakat dışardan duyumlar psikolojik etkiledi beni
tatlisbirkiz Aloneanqel ah canım bende büyük ihtimal anestezisiz çektiricem çünkü gideceğim yerde yokmuş
Deletedmom2265 tatlisbirkiz Ben 2 kez anestezisiz Hekimoğlu ve Sonomed te çektirdim 3 5 dk sürüyor anestezi almaya değmez adet sancısından bir tık fazla hiç korkmayın ☺️ Benide korkutmuşlardı ecele gittim sanki aman dedim bu muymuş pes 😄
tatlisbirkiz Deletedmom2265 canım İnan bende bayağı korkuyorum. Adet sancılarım haddinden fazla oluyor öyleyse dayanırım ama daha fazlasıysa bilemiyorum :) hangi şehirdesiniz
tatlisbirkiz Deletedmom2265 hekimoğlundan memnun kalmışmıydın canım bu arada İstanbul’dasın galiba hekimoğlunı araştırdım çünkü fındıkzade tarafında sanırım. Ücret ne kadar talep etmişlerdi bide ilgililermiydi
mericherry Ben de anestezisiz çekildim, adet ağrısı gibiydi. Hatta Antalya eğitim araştırmada çekinmiştim. Anlatıldığı kadar kötü değil korkmayın
cnn34 tatlisbirkiz benim sağ tüpüm tıkalıydı rahim filmi çektirirken tıkalı bölümü açmak için oraya basınç uygulandı o sırada biraz ağrım oldu eğer tıkalı değilse hiç ağrı olmaz en fazla adet sancısı gibi olur asla abartılacak bişey yok ayrıca tüp bebek yaptırmak için istediler diye çektirdim veee bidaha adet olmadım hsg sayesinde tüp bebeğe gerek kalmadan hamile kaldım 27 haftalığız çol şükür
tatlisbirkiz cnn34 canım bende de çikolata kistleri var doktor önceliğim rahim filmi dedi ve hamile kalmayı çok kolaylaştırıyor kesinlikle çektireceksin dedi. Bende bir sonraki adetimden sonra çektiricem herhalde. Senin adına çok sevindim sağ Salim kucağına alırsın inşaAllah bebeğini canım
Kvser tatlisbirkiz ben 25 marta çekildim canım anestezisiz 5 dk kadar sürdü işlem . Adet ağrısı gibi . Benim agrı eşiğim çok yüksektir düşün adet sancısı gibi minicik agrı oldu geçti .
tatlisbirkiz Kvser kısa zaman önce çektirmişsin canım. Bende bir sonraki adetimden sonra çektiricem inşaAllah. Bakalım çok ağrılı diye korkuttular ama içime su serptin :) herkeste farklı oluyor galiba
Kvser tatlisbirkiz ben anestezili istedim doktorum gerek yok anesteziye dedi . Beni ikna etti düşün 😅 5 dk bile sürmedi acımadı sadece minicik bir adet sancısı oldu sonra nasıl diye sordum doktor geçmiş olsun bitti bile dedi 😅 ( ama doktordan doktorada fark ediyor eli hafifti benim doktorumun ) inşallah seninki de güzel geçer sakın korkma olur mu 🥰
tatlisbirkiz Kvser beni bi görüntüleme merkezine yönlendirdi canım inşaAllah denk gelen doktorun da eli hafiftir :) çok sağol canım teşekkür ederim :)