Edizefeninannesi MGG inan şuan hangi doktora inanacağımızı şaşırdık canım benim doktorunda yaptırmam gerektiğini bu aşıyı desteklediğini söylemişdi doktorlarda kendi aralarında ayrılıyor galiba
behrem benim doktorum yaptırma deseydi de yaptıracaktım. tetanozdan çok korkuyorum nedense, 5 aşıyı da tamamlamak istiyorum inşallah
CansuDemir MGG 2 dozuda yaptırdım,doğumdan sonra 5 doza tamamlıcam uzun ömürlü olsun diye.İyi ki de yaptırmışım,ilk dozu oldum 1 hafta sonra serklaj olmam gerekti ameliyat ortamına girdim yani.Her alet ne kadar steril olsa da sonuçta metal hepsi.
MGG [bilinmeyen] aynen benim doktorum da öyle dedi ilk çocuğumda yaptırdım iki doz diğer çocuklarımda yaptırmadım dedi. Bana tek doz istersen yaptırabilirsin dedi ama ben nolur nolmaz diye hepsini tamamlıyım
Smyre Genelde her doktor yaptırmayı öneriyor hatta 5 doza tamamlamak mantıklı kızlar bu 5 dozdan sonra bir daha hiç gerek kalmıyormuş.1. doz aşıdan 1 ay sonra 2. doz aşının yapılması, 2. doz aşıdan 6 ay sonra 3. doz aşı ve 1er yıl aralarla 4. ve 5. doz yapılıyor