Snmckr ipek7 ben iki hamileliğimde de baştan sona kadar yedim ikisinide normal doğurdum ama çok şükür bir sıkıntı yaşamadım yine hamileyim yine yiyorum günde bir iki taneyi geçmeden.
gozdeyagci Dilara9406 ben de 250 gr yedim, ama sancım olduysa da hurmsdan olduğunu anlamadım. Zaten yerleşme dönemiydi. Ama sağlıklı maşallah. Ben bilmiyordum sonradan öğrendim. Ama tavsiye etmiyorlar
Haticecebrail21 nazosss erken doguma sebebiyet veriyormuş bu yuzden tehlikeli.Yalniz son ayda yiyilebilir bebek daha rahat doguyormuş
Askiletotomsu ipek7 valla ben hergun iki tane yiyorum Bebegin gelisiminde muzdan daha önemli bı noktada hurma. Hicde sıkıntı olmadı
Aysh89 handeozt8 yiyebilirsin dedi doktor faydalıdır dedi çok yeme dedi sadece 1 2 tane günde dedi kasık ağrım bebeğin kafası orda olduğundan dolayı dedi baskı yaptı içinmiş. Merak edecek bir sorun yok Allaha şükür gelişimimiz de iyi
handeozt8 Aysh89 ayy sevindim bende çarşamba olan randevumu pazartesiye çekeyim diyorum ama bilemedim bende de muhtemelen büyüdü bebeğim onun ağrısı vardı ama merak işte annelik
Aysh89 handeozt8 bir de unuttum yazmayı yıkayın da yeyin dedi belki senin de bebeğin bnm ki gbi takla atıyordur içerde daha önce başı sağ tarafımda yukardaydı şimdi çıkış pozisyonu almış Paşam. Allah sağlıkla vaktinde kucağımıza almayı nasip etsin