ipek7 20.haftamdayım günde bi kaç taneden bi şey olmaz yorumları üzerine iki gün üst üste günde ikişer tane yedim, o iki gün boyunca inanılmaz karın ağrım oldu, adet ağrısı gibi..bebeğin hareketlerini de doğru dürüst hissedemedim 2 gün, hiç olmazdı böyle bi ağrım..bugün yemedim ağrım yok ve bebek hareketli..herkeste farklı oluyo galiba ama ben bi daha yemem 😂