betiizimm eğer bütün süreçte az kilo almak istiyorsanız söyle tavsiye de bulunabilirim ( kendi doktorum böyle önermişti ) ekmek , abur cubur , fast food , kızartma türü , hamur işi ve tatlı , çok fazla yemek yemek gibi şeylerden kaçının bol bol su İçin ve eğer doktorunuz onay veriyorsa riskli bir gebelik değilse yürüyüş ve pilates yapın. Ben ilk gebeliğim de doktorumun söylediklerine çok dikkat ettim canım çok tatlı istediğinde falan az az yiyordum yediğim zaman arkasını toplamak İçin bir sonraki öğünlerimi falan dengeliyordum sonuç olarak 10 kilo falan aldım doğumdan sonra hepsi gitti 4 kilo kaldı onu da veremedim bir türlü cunku hamilelikte değil doğumdan sonra kilo aldım ben ( bebeğimi kaybettim doğumda ) bu sepetten ötürü stresten üzüntüden kendimi yemeğe uykuya vurdum düzensiz ve sağlıksız beslendim baya kilo aldım