Arkadaşlar merhaba size birşey danışmak istiyorum 10+5 hamileyim sürekli ama sürekli midem kazınıyor birşeyler atıştırıyorum mideme indiği gibi siliniyor resmen yemek yesem bile yarım saat sonra yine açlık hissi yemezsem mide bulantısı başlıyor artık napıcamı şaşırdım şaka gibi insanın sürekli acıkma hissi olur mu ya , Bebişin gelişimi için gerekli tüm besinleri yiyorum zaten üstüne gereksiz kilo almak istemiyorum 🥲 48 kilo ile başladığım bu serüvende 70 kiloyu görcem diye ödüm kopuyor