Hayalinannesix96 ameliyat sürecinden korkmanıza gerek yok. 1 hafta önce oldum, eşim de girdi doğuma. Anestezi uzmanı eşim ve bir hemşire hep başımdaydı. Zaten çok kalabalıktı şakalar gülüşmeler derken çok çabuk geçiyor. Çekiştirmeleri, bebeğin çıktığındaki rahatlamayı falan hepsini hissediyorsunuz. Zaten anestezi uzmanı en başında hissedeceksin ama acı hissetmeyeceksin diye söylüyor. Midem çok bulandı benim. Her bulandığında söyledim. Müdahale ettiler hemen damar yolundan geçti. En son da hafif bi sakinleştirici verdiler dikişlerim atılırken biraz dinleneyim diye.
Sonrası herkeste farklı. Bir hafta oldu daha yeni sağıma yatabiliyorum anca. Ayakta durunca ağrım çok oluyor. 27 aylık kızım var. En çok onunla ilgilenememek üzüyor. İlk doğumum normaldi, çok dikişim olmasına rağmen üç günde iyileşip normal hayatıma dönmüştüm. Çok şükür sağlıkla aldım kucağıma oğlumu ama bu sefer de normal doğum olsun çok isterdim.
Normal doğum şansınız varsa epiduralli normal doğumu da düşünün derim ☺️