4 gün önce spinal sezaryen oldum kızlar. Planlı olduğu halde benim kız önceden gelmeyi tercih etti. Sahura karşı sancılarla uyandım suyum geldi. Hemen doktora aradık ve hastanede buluştuk. Çok sancım vardı normal doğuramıcakmışım zaten ağlıyordum sürekli sancılardan. Ebenin biri 2 gün sonraya sezaryenim olduğunu bilmediği için beni normal doğuma teşvik etmeye çalıştı hatta 😂 bak çok güzel açılman var sabredersen normal olur falan diye. Hiç normal doğum istemediğim için hem ağlayıp hem ben sezeryan istiyorum doktorumla öyle konuştuk diyordum. Doktorum geldiği gibi ameliyathaneye alındım. Özel hastane olduğu için başınızda bir sürü insan oluyor. Yatınca bir korku geldi içime ama ameliyat ekibinden birinin elini yakaladım bırakma elimi dedim 😂 oda sürekli benimle konuşarak süreci anlatarak rahatlattı. Ben daha yeni başladık sanıyordum ki bebeği çıkardık şimdi temizleyip getiriyoruz üzerine kokla dediler. 10 dakka gibi kısa bir sürede bebeğim yüzümdeydi. Onu kokluyordum. Zaten herşey bitmişti bile. Dikildim ve ameliyathaneden çıkarılıp odaya geçirildim. Çok hızlı oldu yani hiç birşey anlamadan. Ameliyattan korkmanıza gerek yok yani. Bunu anlatmak istedim😃 sonraki süreç için gözünüzü korkutmak istemem. Zaten herkeste de farklı oluyormuş. Benim 4. Günüm hala ağrım sızım çok. zorlanıyorum oturup kalkarken. Ama iki günde yada aynı gün kalkıp hiç ameliyat olamamış gibi gezenleri de gördüm. Bu tamamen sizin bünyenize kalmış artık.