Cansusu Kızlar bebeğim 17 haftalık doktor beyninde iki küçük kist var dedi,yok dedi ki down sendromlu çocuklarda oluyor dedi ,biraz okudum zamanla kaybolan falan varmış dörtlü test verdim şimdi yaşayan varmı böyle bişey.Böbrek genişliği var dedi
ipekveatlas Cansusu benim vardı 17. haftamın sonunda görülmüştü 2 taraflı birisi 6,5 mm diğeri 5,1mm. ileriki haftalarda kayboldu 20 civarı. ama 28e kadar kalabiliyolarmış korkmayın
Glhnss Cansusu çok geçmiş olsun canım bizde de anne karnında görüldü doğumdan sonra düzelmişti olabiliyormuş böyle doktorlar çok evham ettirmiyolar
Acemianneee08 Cansusu koroid pleksus kisti mi canım ? Bizde de 2 tane vardı 17. Haftda çıktı 22. Haftada ikisi de kayboldu vücutta farklı bi yerde bşy yoksa korkmayın
Zeyzey_12 Cansusu canım böbrek genişliğini bilmiyorum ama kist olayı gerçekten geçici eğer başka bir bulgu yoksa yanında önemli bir durum değil. İnşallah sonuçların temiz çıkar ve kistler geçer ama genelde hep geçiyo için ferah olsun
Cansusu ipekveatlas Yaa resmen kahroldum dünden beri down sendromu dedi genetik bozukluk dedi şimdi 4lü testi bekliyoruz
Cansusu Glhnss Sağol canım daha önce 2 defa düşük yaptım Buda üçüncü gebeliğim şimdi de doktor böyle deyince çok üzüldük .Böbrekte de genişleme var gibi dedi bebekte
Ysmnnnn-e Kistin yanında ek bulgu varsa sorun olur yek başına bi şey ifade etmiyor korkmayın kayboldu bizimki sonradan
Cansusu Acemianneee08 Yok canım ikili test temiz çıktı zaten,bebek genel olarak sağlıklı dedi doktor ama korkuttu testi bekliyoruz
Cansusu Zeyzey_12 İnanın o kadar rahatladım ki yazdıklarınızdan sonra şimdi testin temiz çıkmasını bekliyoruz zaten canım İnşallah dediğiniz gibi kaybolur
EEbru555 İçini ferah tut benimde 17+4 kist gördü 24 haftalıkta kaybolmuştu 28 haftaya kadar geçer inşallah 🌸
Yd12 Benim oğlumda da 17. Haftada çıkmıştı doktorum bol bol yumurta ve süt içmemi önermişti haftalık 5 kg süt içerdim🤭 çok şükür 20. Haftam da geçmişti korkmayın şimdi karşımda kuduruyor 😁
Cansusu Yd12 İnşallah inşallah benimkide geçsin,bakalım bizde zaman ne gösterecek canım haftaya tekrar gidicem zaten
Fk2 Cansusu benim bas agrılarım vardı doktor gittim. Beyninde kist var ama bu anne karnında olan zamanla giden kist sende gitmemiş. Hiç bir sıkıntın yok. Baska doktora gitme basın stresten agrıyor demişti. Haklı o zaman sınava hazırlanıyordum. Kaç yasına geldim bir sıkıntı olmadı