HappyMom Canımız annelerimiz hangi bebek arabasını tercih edecek? 🥰 En favori ürünleri de sizin için seçtik🚘 https://ty.gl/ioenozyi4d Kısa linki açamayanlar BURAYA TIKLASIN
Asenaybukee HappyMom baby&plus canyon aldım daha kullanmadık son haftalarimiz nasıl kullanışı bilmiyorum iyi gibi duruyo ama 😁
Ozge HappyMom ben de prego quattro pro aldım. Katlanınca minicik kalmasından etkilendim yoksa tüm traveller hemen hemen aynı.
Deletedmom2265 HappyMom Travel sistemden genel olarak kullanıcılar memnun değil ben bugün ebebekten Hamilton R 1 siparişi verdim 300 TL’de kuponum vardı normal fiyatı 3500 idi indirimde 2300 dü kuponla 2000’e aldım yorumları iyiydi ☺️
Dilan2141 Ben Kanz X-go Plus modelini aldım bayağı kaliteli kabin boy oluyor. İndirim kovalayıp almanızı tavsiye ederim.
Busriii Dilan2141 bende aynısını tercih ettim hem pratik kullanışı var hem hafif birde babymall bu şekilde araba alındığında 1000liralık çek veriyor diğer ihtiyaçlarını karşılayabilirsiniz ☺️
btlbsr Dilan2141 kabin boyu kaç aydan sonra kullanıcaksınız ilk doğduğu zaman için puset tercih ettiniz mi
Senemoyku3 Busriii hediye çeki nerden veriliyor magaza mi online mi bide kac liralik alisverise veriliyor
elaweannesi Rabia_celik baby2go mummy sersi aldım trawel sistem kızım için mor renk bay memnunum canım dilersen ondan al bak trendyolda çiçek sepetinde bütün uygulamalarda satışı war her yerde ayrı fiyat olabiliyor beğenirsen düşün derim☺️
Nisan_35 Ben Chicco almıştım inanılmaz pratik ve bebeğim de rahat etti ikinciye de aynısını kullanicam nasipse
Hndyzb Chicco urbanla başladık taş gibi 3 çocuk büyüttü ama kabin arabalar candır diyorum. Tripper aldım craft A9 muadili,cok uygun fiyatlı ve güzel performansli
Ozgeozata Hndyzb merhaba tripper Venüs dediğiniz galiba nerden ve kaça aldınız bende kabin boy istiyorum internet te tripper bulamadım stok yok
zuleyhasamet-11 Ben E bebek indiriminde joie almıştım 2500 tlye şimdi 4 bin olmuş iyi ki erkenden almışım
Babynisan Esrakse bende joie lietrax 4 modelini aldım çok içime sindi inşallah güzel günlerde kullanırız ☺️
Sinmilydd Ben 1600 liraya aldim en uygunuydu 4baby diye bir marka trendyoldan aldim o kadar saglam ve guzel geldi ki bence cok fazla para vermeyi gerektiren bir ihtiyac degil uygun bulmaya calisin 👍
2805 Sinmilydd bende bakıyorum ama bazı yorumlar çok kötü emin olamadım bir de çift taraflı dönmüyor sanırım sizinki hangi model