Elru bende ikizlere hamileyim ve sırt üstü uyumayı cok seviyorum en rahat ettiğim uyku pozisyonu.şuan 16.haftamın içindeyim doktorum sola yat diye birşey demedi ama okuduğum yazılarda sol taraga yatmak daha iyiymiş kan akışı yüzünden.sola yatıyorum ama sabaha karşı kendimi sırt üstü uyanmış buluyorum😄karnım daha henüz çıkmadı sanırım onun vermiş olduğu rahatlıktan dolayı istediğim pozisyonda rahat yatabiliyorum ilerleyen zamanlarda nasıl olurum bilmiyorum