Burcu16 deletedmom301 ilk 4 ay dikkat ettim canım gereksiz kilo almayim dedimde İnan şimdi hiç etmiyorum aksine yiyorum ki bebeğin gelişimi 2 hafta geride ona yarasın diye abartıyorum ondan zaten ani aldım
Gizem21 deletedmom301 bunda diyet yapar gibi beslendim sabah ve öğlen hep bolca yedim ara öğünlerde hep meyve tuketiyorum akşam çok yememeye özen gösteriyorum genelde süt içiyorum ama ilk oğlumda 30 kilo almistim düzensiz beslediğim icin