Clementinee gıttım cnm herswy yolunda dedı normal adet olmusum bu kanama normal kendı adetım😏bıde emzıren anne 1 yıl adet gormez derler😂neyse dıkıslerım ıyıumıs o sıskınlık normalmıs de bısı dedı benmı yanlıs anladım omu yanlıs soledı bılmıom dedı korunmk ıstıonmu evet dedım hapmı kordonmu dedı hap dedım verdı sonra altan rahmıme dln baktı aktıf sperm var dedı o hapı kulanıncs oda gıder dedı acaba yumurtalıkmı dedı yoksa spermı anlamadım lohusayım ılıskı fln yasamadım nasıl sperm ıcımde olck anlamadım😂