Busra2013 Kızlar 1 aylık anneyım ılk sezeryanımdı 2 gundur sezeryan yerım agrıo sag tarafı az oncr dus aldım dıkısın 1 parmak ustunde sıslık var sasece o tarafta bunnormalmı yoksa kotu bısımı var
DerinMavii Busra2013 5.aya giricem hala duşta sonra hafif ağrı sızı oluyo canm geciyo sonra normal dediler ama
Busra2013 Mevaninannesiii bole dıkısın ustu karnın altı sıstı demı cnm ne zmn gectı agrı oluo ama bıraz normalmı
Busra2013 Clementinee tö cnm senınkı nasıl bı tarıf etsene bwnımkı sımdı dıkıs bı cızgı şeklinde o cızgının sag tarafı hıcbı kızarıklık sıslık vs yok sadece ustem bakınca o tarafın hafıf ustu dıger tarafa gore daha şiş cok hafıf ole fazla degıl
Clementinee Busra2013 Ben seni anladım canım dikiş yani kesi olan yerde değil şişlik. Üst kısımda bir parmak kalınlığında sanki ödem olmuş gibi şiş dimi 😅