sevo_asc lacoccinella çok geçmiş olsun şimdi nasılsınız iyimisiniz ne şikayetle gittiniz erken doğum riski için
lacoccinella sevo_asc çok teşekkür ederim kasılmalarım vardı kasıklarda şiddetli bi ağrıyla gitmiştim o günden beri de sürekli sancı görünüyor nst de. Sizin kaçıncı hafta
sevo_asc lacoccinella 28 olucak kısmetse yarın bende hastane çalışanıyım tip 2 diyabetim var insulin kullanıyorum artık günden güne ağırlaştığımı hissediyorum ilk başlarda sonuna kadar dururum diyordum da şimdi açıkcası göZüm yemiyor
lacoccinella sevo_asc çok zor oluyor bende kalamazmışım 37ye kadar hareketleri kısıtlıyor artık hastanede çalışmak zaten zor sürekli ayaktayız sonrasında ücretsiz izin kullanmayı düşünüyorum
sevo_asc lacoccinella lacoccinella evde dinlenmek çok daha iyi oluyordur tabi bütün işlerinizi halletmiş olursunuz zaten hastanede çalışınca malum haftanın 6 günü çalışıyoruz geriye iş yapıcak zaman kalmıyor
sevo_asc lacoccinella lacoccinella evde dinlenmek çok daha iyi oluyordur tabi bütün işlerinizi halletmiş olursunuz zaten hastanede çalışınca malum haftanın 6 günü çalışıyoruz geriye iş yapıcak zaman kalmıyor
hemsreanne crescentt 1 gün neden kaybınız oldu ki sonuçta 32. Haftadan itibaren çalışabilir raporu idare bunu 32. Haftada işleme sokmuyor mu ?
Ceren1calhan Benim muhasebecim işten çıkarıp geri alalım diyor çoğu şeyden muaf oluyorum yani asla istemiyorum .. 32. Haftada doktordan rapor alıp ayrılıcam bakalım