Mercimekm Raporu 32+4te falan almak uygun olur mu yoksa tam 32 olduğum gün mü almalıyım? Bilen var mı?
Carriebradshow Mercimekm 32. Haftanın içinde de alınabilir sanırım. Benimki ikiz gebelik bizde izin 30. Haftada başlıyor ama zaten hamilelere verilen covid iznindeydim. Doktorum haftanın sonlarına doğru alabilirsin raporu demişti ben 30+4 gibi almıştım.
Ayss344 Mercimekm canım farketmez ben 32+6 da almıştım . Zaten orda 32. Hafta yazıyor 32+1 vs değil hatta doktora rica etsen 33 de 32 olarak bile gösterebilir
Busra_06 Hakkkk037 Doktorunuza 32 hafta raporu almanız gerektiğini söylüyorsunuz. Onların zaten bilgileri olduğu için hemen yazıyorlar. Sadece sana kamuda çalışıyorsan 32-37 arası çalışıp doğum sonrası devir yapcam mısın diye soruyor. Eğer çalışmayıp evde kalacaksan ona göre yazıyor raporunu. Sonra çalıştığın yerin idari birimine raporunu veriyorsun başka bir işlem yapmana gerek yok.
lacoccinella 32+1 de aldım ben çalıştığım hastane olduğu için direkt tıbbi kayıta verdim onlar SGK’ya insan kaynaklarına falan bildiriyorlarmış
kelebek_17 lacoccinella 32+1 de alınca 1 günü doğum izninden düşüyorlar mı acaba. internette öyle okumuştum. bende 32+0 da kovidli olduğum için 32+1 de alabildim fakat daha raporumu işlememişler
crescentt Mercimekm doktora tam gununde gidilemiyebiliyo o yuzden tam olmak zorunda degil diye biliyorum zten doktor 32 diye vericek ve tarih ona gore 56 gun ayarliycak. Ben 31+6da gitmistim o zaman verdi 32 diye aslinda bi gun kaybim oldu mesela ama o gun disinda gidemezdim
hemsreanne crescentt 1 gün neden kaybınız oldu ki sonuçta 32. Haftadan itibaren çalışabilir raporu idare bunu 32. Haftada işleme sokmuyor mu ?
lacoccinella kelebek_17 o bir günleri düşmüyorlar diye biliyorum çünkü raporda direkt 32. Hafta yazıyor
hukukcuanne_06 Ya 32.haftada çalışabilir alıp 34te çalışamaz alabiliyo muyuz 37 ye kadar beklemeden? 5 haftanın tamamını yemeyeyim hem de araya kurban bayramı girecek 32 de alırsam o yüzden 34 gibi çıkayım diyorum. Bilgisi olan var mı?
Ftmagkkya hukukcuanne_06 evet istediğin hafta kadar çalışabilir alabiliyorsun benm doktorum istersen 1 hafta çalışabilir vereyim felan demişti
lacoccinella sevo_asc yok hayır yapmadı zaten 29. Haftadan beri raporluydum mecburi çıkış oldu biraz erken doğum riskinden dolayı
sevo_asc lacoccinella çok geçmiş olsun şimdi nasılsınız iyimisiniz ne şikayetle gittiniz erken doğum riski için