gulcinomer Benim sancı sürecim kısa sürdü 4 saat çektim ve kendi sancimdi. İlk oğlumu rahat doğurdum ama ikinci tersti onu çevirdiler o cevirme işlemi beni çok yordu. İkisi baş aşağı olsa çok daha kolay olurdu. Onun dışında çok şükür bir sıkıntı olmadı, herkesin doğumu farklı olur tabi ben her zaman normal doğum yanlısı oldum. Sırf normal dogurabilmek için gitmem dediğim hastaneye gittim 😂