Kızlar sabah 9 buçukta suyum geldi önce idrar sandım ama tutamayinca suyum olduğunu anladım. Saat 11 buçuk oldu hala suyum geliyor,suyla idrarı karistirma şansınız yok çünkü siz tutamadan geliyor. Bu arada ikizlere hamileyim hastanedeyim şuan 3 cm açılmam var aslında normal doğuracaktım geçen haftaya kadar ama soldaki oğlum dönmüş maalesef. Şuan NST ye bağlıyım sezeryana alacaklar çok korkuyorum ilk doğumum normal,dua edin sağlıcakla kucağıma alayım kuzularımı 🤲