Sultnnn İyi geceler arkadaşlar 21 hafta 4 günlük hamileyim detaylı ultrasonda bebeğin sol bobreginde büyüme olduğu soylendi 12mm miş bu durumu yaşayan var mı daha sonra düzelen varmı
Gamze46 Sultnnn Canım 3 hafta önce banada aynısını söyledi detaylı da erkek bebeklerinde böbrek sorunu oluyor dendi doğuma kadar duzele bilir geçmezse doğumdan sonra tedavi görür bı sure dendi Rabbim bebislerimize şifa versin inşallah doğuma kadar geçer kuzum
kereminannesiiiiiiiii Sultnnn benim bebegimde de var 2 bobreginde de takip ediliyor su an suyum azalirsa erken alinacak
Esma46800 Sultnnn bebeğinizin cinsiyeti erkek mi benim bebeğimde erkek doktor 17 haftalıkken böbrekleri biraz şiş diye ama erkek bebekde olması normalmiş endişe etme dedi doktor erkek bebekde oluyo bu dedi her kontrol de soruyorum bir sıkıntı var mı diye yok kafanı takma dedi doktorumuz siz yinede sorun kafanız takılmasın
Mervefiratbaysu Sultnnn merhabalar benimde bebeğimde böyle bir durum olmuştu tarama testlerinde (erkek buarada ). Şuan 38.haftadayız o büyüklük normale döndü yanlış hatırlamıyorsam sorunu oluşturması İçin bir ölçüyü geçmesi gerekiyormuş. Sen her gittiğinde doktoruna muhakkak böyle bir durum vardı şuan nasıl diye sor
Sultnnn Gamze46 İnşallah sagliklica kucağımıza alırız bebeklerimizi canım ya erkek cinsiyetimiz bizimde başka şehire perinatoloji bolumune gonderdi doktorum özele gidiyorum aslında sizin kaç milim söyledi mi bizim 12 milimmis
Sultnnn kereminannesiiiiiiiii İnşallah azalmaz suyun sagliklica kucağımıza alırız bebeklerimizi inşallah bizim sol böbrekte
sinemkayaaa kereminannesiiiiiiiii merhaba benim bebegimde var 2 böbreğinde 21haftalikken öğrendim 32.haftaya gitcez devlet hastanesinde takipliyim ama bana hiç bilgi vermiyorlar ekranda gördüler bu sorunu olduğunu hiç bişey söylemiyorlar suyum felan normal gelişimi 2hafta önde sadece bunları söylüyorlar size bişey dedilermi
Sultnnn sinemkayaaa Canım ben hem devlete hem özele gidiyordum epeydir sadece özele gidiyorum özelde söylediler bugün detaylı ultrasonda
kereminannesiiiiiiiii sinemkayaaa ben de sehir hastanesine ve ozele gidiyorum ilk once sehir hastanesindeki doktorum farketti 13. Haftada cinsiyeti soylerken sonra surec takip edildi sehir hastanesindeki doktorum konyada bir profa gonderdi bizi bu profesor anne karninda bebegin bobreklerine mudahale edebiliyormus. Ona da gittik ama doktor bey riskli bi durum olmadığını bobreklerinin çalıştığını suyumun yeterli oldugunu soyledi. Durum cok ilerlerse bobrekler calismazaa suyum azalirsa bebek erken alinir dedi. Simdi 30+6 haftalik hala takip ediliyor en son 2 hafta kadar önce 16 ve 8 mm di bobrekleri
Dudukr1 Merhabalar aynı şeyi benim oğlumdada söylediler 2 gün önce bizimkide biri 11 mm diğeri 5.7 ikisinde de büyüme görünüyor. Takip edilmesi gerek dendi. Hayırlısı olsun hakkımızda inşallah bebislerimizi sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🙏
Sultnnn Dudukr1 Sol bobreginde 12mm büyüme varmış sağ böbreği normal bizim canım amin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız insallah
sinemkayaaa kereminannesiiiiiiiii bende özele gidiyorum arada ordaki doktor geçen devam ettiğini söyledi boyut olarak ta orta derecede bir genişleme olduğunu söyledi mm olarak bişey demedi ama suyum felan iyi demekki böbrekleri çalışıyor bu iyi bişey sanırım🤲♥️
kereminannesiiiiiiiii sinemkayaaa evet canim bobreklerin calismasina bakiyorlar icini ferah tut cok sık karsilasilan bi durummus Insallah saglikla kucagimiza aliriz bebeklerimizi
Dudukr1 Bir öneride bulundular mı peki sizlere bu konuda bizi önce çok korkuttular amniyosentez verin gibi ama ben istemedim sadece böbreklerini takip ettireceğim bunu başka bir doktora yaptırmam mı gerekiyor bilemedim.
Sultnnn Mervefiratbaysu Başka şehire perinatoloji bolumune gonderdi doktorum özele gidiyorum aslında orada da aynı şeyi mi söylerler acaba siz gittiniz mi perinatoloji bolumune acaba
Mervefiratbaysu Sultnnn Sultnnn evet perinatoloji hekimimiz bildirdi durumu bize ilk daha sonrasında kadın doğum hekimim kontrolünü sağladı. Aynı şeyi söylemesin yada söylemesin en sağlıklı bilgiyi verecektir . Takibini sağladığınız sürece korkulacak bir durum değil. Bende çok sıkıp üzülmüştüm ama öyle olmadı kendinize sıkıp üzme lütfen