Ikinciyibekliyorum Nuranaliayaz1 evet canim hayirlisi ile kavuşalım insallah 🤲😍 bende kavuşmak icin cok heyecanliyim ama korku panik stres hepsi karışık bir yandan cok mutluyum bir yandan ayni bedende son gun ve gecemiz karmakarışık şeyler ya 🤗🙄
Zuzuu Nuranaliayaz1 aayy ne güzel bende yapmam inşallahta gerek kalmaz..bazıları diyor bebeği gösterdikten sonra midem bulandı tansiyonum düştü yada yükseldi o yüzden uyuttular diyorlar..bende uyumak istemiyorum inşallah panik yapmam
Nuranaliayaz1 Zuzuu sakin olmaya çalış fazla heyecan yapma esin yanında olursa ondan destek al konuş zaten yarim saat falan sürüyor anca