Edakrc yan etkisi yok ilacın ben 8 senedir kullanıyorum ve hamileleiğim de de kullandım, asıl kullanılmazsa ilk 3 ay özellikle 1 civarı olması lazım yoksa, Allah korusun bebekte zeka geriliği olabilir. İçiniz rahat bir şekilde ilacı kullanabilirsiniz. Fazla geç kalmadan dahiliye ye gidin. Hamile olduğunuz için randevu almanıza gerek yok önceliğiniz var.