Edakrc ben senelerdir kullaniyorum. Kullandigim halde hamile kaldim. Suan 25+2deyim cok sukur kendim ve bebegim herseyimiz saglikli. Esinize sorarmisiniz bu yan etkileri nelerdir?! Cok merak ettim Senelerdir kullanan biri olarak ve hic bir yan etki gormeyen biri olarak🙄. Fiyati dusuk diye kotu biseymi yani satiyorlar eczaneler ve ayrica saglik bakanligi nasil onay vermis ozaman madem kotu biseyse???!!!🤦🏻♀️ o ilaci icmeyip ve troidiniz yuksek olursa bebeginizde gelisim geriligine sebeb olur ve dusuk olursada zeka geriligine. Ne kadar iyot falan kullansanizda o ilacin etkisini goremez.isterseniz bu esinizin soyledigini dr’unuza bi soyleyin o gereken cevabi versin esinize😒🤦🏻♀️