Saara1401 Srsdrs bende senle aynı durumdayım 39 olucaz gelen yok doktor da 40 ı bekleyecek galiba suni alıp doğurmak yada sezeryan olmak istiyorum ama sonra dıyorum bekleyelim bi sorun yokken onlar istedgı gibi gelir zaten 🤷🏻♀️
Srsdrs Saara1401 ben de hep böyle düşünüyorum ama bilmiyorum dün özellikle çok kötüydüm..bugün daha iyi hissediyorum bakalım inşallah hayırlısı olur hepimiz için🤲🌸
Kumsallina95 Srsdrs kız düşünme inan bana herşey güzel olacak bak buna inan pozitif düşün iyiyi çağır 🙏😇 ben bu hamileliğimde çok agirlastim ve çok şey yaşadım ama hep iyiye odaklandım çok şükür bebeğimi kucağıma aldım inan bana herşey çok güzel olacak 🙏🙏🌞
Srsdrs Kumsallina95 teşekkür ederim canm bnmmm🤩🤲 hayırlısıyla alayım kucağıma daha da benden çocuk beklemedin kimse😄 anam ağladı
Kumsallina95 Srsdrs hahah amin canım Allah sağlıkla almayı nasip etsin inşallah bende öyle diyordum ,🤣 bak ikinciyi doğurdum ,🤣🤫
Kumsallina95 Srsdrs 7 yıl ama 5 sene uğraştık ikinci geç oldu 🤣🤣😬🤦🏽♀️ tövbe tövbe ilk sezeryandan sonra Allah’ım kısır olayım dedim resmen o zaman 5 sene olmadı sonra kendiliğinden geldi minik kuş 🤣