Srsdrs 35 haftadan sonra zaten normal bir doğum oluyor. Gelişimi büyük olasılıkla tamamlanmış oluyor. 38+3 de normal doğum yaptım. Hiç bir sıkıntı olmadı bebek açısından çok şükür. Normal doğum yapmak daha kolay elbette hamileliğin verdiği bazı sıkıntılar var. Normal doğum elverişliyse ve sizin için de uygunsa sezaryeni tercih etmeyin derim. İki kez normal doğum yaptım toparlanması bebekle ilgilenmesi daha kolay ve ağrı sızı olmuyor anlık yaşıyorsun zaten bebeği alcağın heyecanıyla hiç bişey hatırlamıyorsun🥰